loading...
tavanenoo
sohab بازدید : 50 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

چند سال پیش ، پس از تماشای یک قسمت از Queer Eye که در آن متخصص نظافت جاناتان ون نس به یک تنبل به نام رمینگتون آب می دهد ، فکر کردم که آیا (مانند رمینگتون) خرید یکی از آنها انگیزه ایجاد عادات تمیزکاری بین دندانی را فراهم می کند؟ با جسارت JVN ، "انتخاب آب" را در Google تایپ کردم. یک جستجوی سریع من را به لیست طولانی و طاقت فرسای آمازون رساند. به جای تسلیم شدن ، گیج ، تصمیم گرفتم برگه را ببندم و با تعدادی از متخصصان دندانپزشکی ، از جمله دندانپزشک خودم تماس بگیرم. پس از دریافت توصیه های آنها ، من تصمیم گرفتم که یک واترجت دندان یا آبفشان بی سیم مناسب ترین روش برای سبک زندگی من و فضای پیشخوان حمام محدود من باشد. من از آن استفاده می کنم ، اما شروع به تعجب کردم که آیا هنوز هم بهترین ابزار برای کار است یا نسخه های جدیدتر و بهتری از Waterpik من وجود دارد. بنابراین من با دندانپزشکان بیشتری تماس گرفتم تا ببینم تحقیقات گذشته ما به پایان رسیده است یا خیر.

 

هر کسی که با آنها صحبت کردیم موافق هستند که ، در حالت ایده آل ، شما باید از نخ دندان سنتی و به دنبال آن جمع آوری آب استفاده کنید تا ذرات غذا را از بین دندان های خود پاک کنید و از ایجاد حفره جلوگیری کنید. با این حال ، اکثر آنها اذعان می کنند که بهترین ابزاری که می توان آن را برای تمیز کردن انجام داد ، در واقع ابزاری است که می دانید از آن به درستی و بیشتر اوقات استفاده خواهید کرد - خواه این نخ دندان باشد ، یکی از آن برس های کوچک بین دندانی ، آبگیری یا همه موارد دیگر بالا. دکتر جیل لاسکی توضیح می دهد: "از آنجا که بسیاری از افراد با نخ دندان کشیدن به طور صحیح با مشکل روبرو می شوند ، ثابت شده است که استفاده از فلوسر آب با مهر و موم پذیرش ADA به همان اندازه که نخ دندان سنتی در از بین بردن پلاک بین دندان موثر است ، حتی موثرتر نیست." از دندانپزشکی کودکان لاسکی در استودیو سیتی ، کالیفرنیا. وی افزود: "بسیاری از آنها نخ دندان را بین دندان های خود قرار می دهند تا از نخ C به عنوان توصیه شده برای ایجاد اطمینان از تماس صحیح آن با تمام سطح دندان استفاده كنند. نخ دندان کش ها به تکنیک حساسیت کمتری دارند. " و پیچیدن خیلی سخت تر است.

 

وقتی صحبت از تکنیک مناسب برداشت آب می شود ، دکتر سامانتا راودین این روش را اینگونه بیان می کند: "با یک انتخاب آب ، می خواهید لب های خود را کمی دور نوک آن ببندید و به سینک ظرفشویی خم شوید تا آب به همه جا نرسد. . سپس می خواهید نوک گلدان آب را به سمت لثه هدایت کرده و با یک حرکت پوسته در امتداد خط لثه هر دندان از داخل و خارج حرکت کنید - و بپذیرید که در طول یادگیری کمی کثیف خواهد شد منحنی اولین باری که از Waterpik بی سیم خود استفاده کردم ، انتظار شدت اسپری را نداشتم. همچنین متوجه نشدم که در اثر فشار ، مخلوط دهان شویه و آب چقدر کف می کند. من در نهایت با شستشوی آینه دستشویی با ترکیبی از دهانشویه کلگیت ، آب و تف خودم تمیز شدم. اما بعد از تقریباً هر روز تمرین ، من به طور قابل توجهی کثیف شده ام. در زیر ، هفت بهترین انتخاب آب برای آزمایش در حال حاضر ، با توجه به راودین و گروه دیگری از دندانپزشکان و متخصصان بهداشت دندان که با آنها صحبت کردیم.

بهترین انتخاب آب در کل

Waterpik Aquarius Water Flosser

Waterpik Aquarius Water Flosser

70 دلار اکنون 6٪ تخفیف

66 دلار

از 27 دندانپزشک و بهداشت دندانپزشکی که با آنها صحبت کردیم ، 22 نفر می گویند که مارک Waterpik را به دلیل ماندگاری در بازار ترجیح می دهند. دکتر الیوت اسکنازی ، دندانپزشک مستقر در بروکلین ، می گوید: "آنها جام مقدس آب و نخ دندان هستند و من محصول آنها را به همه بیمارانم توصیه می کنم." "این نام تجاری برای استفاده از نخ دندان های کلنیکس برای بافت ها است." به گفته بنیانگذار AsktheDentist.com دکتر مارک بورهن ، "این شرکت بهتر از سایر مارک های دارای نام غیرقابل شناسایی پشت محصولات خود ایستاده است." دکتر دیمیتری منتازیس از کلینیک دندانپزشکی هوو از مجموعه گسترده مدل های این برند ، "از پایه به پیشرفته تر تا بی سیم" قدردانی می کند. دکتر موسی A. بلگراد می گوید که از 43 سال قبل از دانشکده دندانپزشکی از Waterpik استفاده کرده است. و دکتر مژگان فاجیرام می گوید که مدل های Waterpik "راهی برای کمک به از بین بردن مواد غذایی و باکتری ها" استدر نتیجه خرید انواع واتر جت دندان یا همان آبفشان بسیار برای افراد توصیه میشود.

 

هنگامی که نوبت به برداشت سنتی آب می رسید ، پنج منبع ما Waterpik Aquarius را ترجیح می دهند ، که دارای ده تنظیم فشار متفاوت است - از نظر بسیاری از افرادی که با آنها صحبت کردیم ، یک ویژگی مهم است. از آنجا که حساسیت لثه و فاصله بین دندان های افراد می تواند بسیار متفاوت باشد ، داشتن گزینه های زیادی این اطمینان را به شما می دهد که می توانید فشار وارد شده به دهان خود را شخصی کنید. دکتر سیاما محمد از مراقبت از دندان بلوط بروکلین ، انتخاب بیمار مانند این را به بیمارانی که عادت های مناسب استفاده از نخ دندان را ندارند توصیه می کند. وی توضیح می دهد: "بعضی اوقات اگر یك گجت تهیه كنید ، می تواند به شما كمك كند ،" اما هنوز هم استفاده از نخ دندان را توصیه می كنیم ، زیرا نخ هنوز هم آن را در بین تماس دندان های شما ایجاد می كند. من Waterpik Aquarius را دوست دارم و نسخه سیم دار را ترجیح می دهم زیرا قدرتمندتر است. " دکتر پیا لیب (بنیانگذار مرکز دندانپزشکی زیبایی نیویورک) ، دکتر معماری مسعود ، دکتر آدام سیلویچ (شریک دندانپزشکان اطفال NYC) ، دکتر آلیسون ریفکین (از دندانپزشکی ریفکین) و دکتر ایرینا سیننسکی (از خانه دندانپزشکی) ) همچنین Waterpik Aquarius را به بیماران خود توصیه می کنند. Sinensky توضیح می دهد که چرا بسیاری از محصولات موجود در بازار را از بین می برد: "این دکمه های کنترل آب روی دسته ، زمان اجرای 90 ثانیه ، ده تنظیم فشار ،

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1,080
  • بازدید کلی : 3,735