loading...
tavanenoo
sohab بازدید : 44 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)

سعی در تصمیم گیری در مورد نیاز به کنترل فشار خون در منزل دارید؟ دستگاه فشار خون خانگی نه تنها می تواند به شما در گرفتن دقیق تر فشار خون کمک کند بلکه می تواند به شما در کنترل فشار خون موجود نیز کمک کند. نظارت بر فشار در خانه ، به جای انتظار برای قرارهای ملاقات با پزشک ، کنترل بهتری بر فشار خون و سلامتی عمومی به شما می دهد.

کنترل فشار خون در منزل می تواند برای موارد مفید و ضروری باشد:

زنان حامله
بزرگترها
بیمارانی که در مطب پزشک اضطراب دارند (بیماری به نام فشار خون بالا روی لباس سفید)
افرادی که فشار خون بالا دارند و فقط در چکاپ ها قرائت طبیعی دارند
بیماران مبتلا به فشار خون تازه تشخیص داده شده
افرادی که دارای شرایط سلامتی هستند مانند بیماری کلیوی ، دیابت یا بیماری قلبی که نیاز به آزمایش مکرر دارند
قبل از خرید سیستم کنترل فشار خون در منزل ، فقط با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید کاندید مناسبی برای کنترل فشار خون در خانه هستید.

انواع دستگاه های اندازه گیری فشار خون خانگی

سیستم های کنترل فشار خون خانگی شامل یک فشار خون فشار ، یک سنج و یک مانیتور دیجیتال یا یک آنیروئید (نوعی با صفحه گرد است که پزشک احتمالاً در طول معاینه شما استفاده می کند).

مانیتور دیجیتال به طور خودکار سطح فشار خون شما را روی صفحه نمایش می دهد. استفاده از این دستگاه ها و خواندن آنها آسان است و همین امر باعث می شود که به گزینه ای محبوب تبدیل شوند. اما مانیتورهای دیجیتال با استفاده از باتری می توانند گران قیمت باشند و به حرکت و ضربان قلب غیر طبیعی بسیار حساس هستند.

مانیتورهای آنیروئید قابل حمل و مقرون به صرفه هستند. این نوع از فشار خون خانگی غالباً یک سیستم همه در یک است که در آن یک استتوسکوپ داخلی در بازوی بازو وجود دارد. با این حال ، خواندن مانیتورهای آنیروئیدی ممکن است دشوار باشد و با گذشت زمان دقت کمتری داشته باشد.

انتخاب سیستم مناسب

در هنگام انتخاب سیستم کنترل فشار خون در منزل متناسب با نیازهای خود ، چند مسئله باید در نظر گرفته شود. قیمت دستگاه فشار خون آنیروئید بین 20 تا 30 دلار است. قیمت دستگاه فشار خون دیجیتال از 30 دلار تا بیش از 100 دلار است.

به خاطر داشته باشید که نشان داده شده است که فشارسنجهای خانگی که در اطراف بازو قرار می گیرند ، قرائت دقیق تری نسبت به مانیتورهای انگشت یا مچ دست دارند. مهمترین عاملی که باید در نظر گرفت این است که استفاده از دستگاه اندازه گیری فشار خون در منزل برای شما آسان است.

برخی از شرکت های بیمه ممکن است هزینه سیستم های کنترل فشار خون در خانه را تأمین کنند. با شرکت بیمه درمانی یا مدیر مزایای کارفرمای خود مشورت کنید تا ببینید آیا سیستم شما تحت پوشش قرار گرفته است یا خیر.

نکاتی برای قرائت دقیق در منزل

اگر پزشک شما را برای خرید دستگاه اندازه گیری فشار خون در منزل توصیه کرده است ، یکی از موارد مورد نیاز خود را انتخاب کنید. سپس ، با پیروی از این دستورالعمل ها مطمئن شوید که به درستی از آن استفاده می کنید:

از پزشک یا پرستار خود بخواهید دستگاه را بررسی کند تا از کالیبره شدن صحیح دستگاه اطمینان حاصل کند و نحوه استفاده صحیح از آن را به شما نشان دهد.
اطمینان حاصل کنید که چگونه می توانید نتایج را بخوانید و ثبت کنید.
از متناسب بودن کاف فشار خون اطمینان حاصل کنید.
دستورالعمل های همراه با فشار خون خانگی را با دقت دنبال کنید.
قبل از اندازه گیری فشار خون ، چند دقیقه آرام باشید و مطمئن شوید که ابتدا از اتاق دستشویی استفاده کرده اید (مثانه کامل می تواند نتایج را تحت تأثیر قرار دهد).
قبل از آزمایش حداقل 30 دقیقه از دخانیات ، کافئین و الکل خودداری کنید.
در حالی که بازوی خود را روی میز قرار داده اید ، راحت بنشینید.
کنترل فشار خون در منزل می تواند برای افرادی که برای تشخیص یا کنترل فشار خون بالا تلاش می کنند بسیار مفید باشد. فقط مطمئن شوید که بیشترین ضربه را در هنگام انتخاب و استفاده از دستگاه فشار خون در منزل دارید. به یاد داشته باشید که دستگاه اندازه گیری فشار خون در منزل خود را به پزشک بعدی خود بیاورید و در مقایسه با دستگاهی که پزشک با تجهیزات پزشکی مصرف می کند ، میزان آن را بخوانید - این امر تأیید می کند که دقیق ترین قرائت های ممکن را دارید.

منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 1,084
  • بازدید کلی : 3,739