loading...
tavanenoo
sohab بازدید : 51 یکشنبه 18 مهر 1400 نظرات (0)

LAS VEGAS ، 4 ژانویه 2017 - Omron Healthcare، Inc. ، رهبر بازار در زمینه سلامت و سلامتی قلب ، امروز از دستگاه فشار خون دیجیتالی جدیدی رونمایی کرد که نشان دهنده تحول قابل توجهی در رده جهانی فناوری شخصی سلامت قلب است. مدیران Omron در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در لاس وگاس نمونه اولیه نسل بعدی این شرکت ، Project Zero 2.0 را مشاهده کردند-یک دستگاه مچ دست بسیار جمع و جور و پوشیدنی که فشار خون را با دقت بالینی اندازه گیری می کند و سایر داده های سلامت قلب مانند الگوهای خواب را ردیابی می کند. این شرکت همچنین مانیتور فشار خون Omron EVOLV ™ را نشان داد - که به تازگی برای خرید خرده فروشی راه اندازی شده است - و مانیتور مچ دست HeartVue که هنگام پیش نمایش در اجلاس CES Digital Health در سال 2016 مورد توجه قرار گرفت و انتظار می رود در بهار امسال وارد فروشگاه ها شود.

"Omron همچنان در حال آزمایش تجربه بررسی فشار خون شما با فناوری است که به طور فزاینده ای قابل حمل ، متحرک ، متصل و آسان برای استفاده است. راندی کلوگ ، رئیس و مدیرعامل امرون ، گفت: بررسی فشار خون شما فقط در مطب پزشک یا دستگاه در داروخانه با استفاده از دستگاه های پزشکی شخصی دقیق  امرن Omron که از نظر بالینی دقیق هستند ، دوباره تعریف شده است. "ما در حال ایجاد انقلابی در فناوری سلامت قلب شخصی برای تشویق رفتاری هستیم که می دانیم می تواند زندگی را نجات دهد."

کلوگ افزود: "تقریباً 80 میلیون نفر در این کشور مبتلا به فشار خون بالا هستند و بیشتر در معرض خطر حمله قلبی یا سکته مغزی هستند." "برای آنها ، بسیار مهم است که فشار خون خود را به طور منظم کنترل کرده و یک مطالعه دقیق داشته باشند. به دست آوردن و به اشتراک گذاشتن این داده های بالینی دقیق می تواند شانس آنها را برای تجربه یک رویداد فاجعه بار قلبی به میزان قابل توجهی کاهش دهد. Omron ابداع می کند تا آن را تا حد امکان آسان ، راحت و حتی جذاب کند. "

مانیتور فشار خون مچ دست Project Zero 2.0

Omron پیش نمایش نسل بعدی فشار سنج های Omron ، نمونه اولیه مانیتور مچ پروژه Zero 2.0 بود. نمونه اولیه یک دستگاه پزشکی پوشیدنی است که فشار خون را با فشار یک دکمه با دقت بالینی اندازه گیری می کند.

پروژه صفر 2.0 ظاهر ساعت مچی دارد و علاوه بر فشار خون ، فعالیت بدنی و خواب را نیز اندازه گیری می کند. این دستگاه اولین بار است که چنین فناوری به اندازه کافی برای اندازه گیری دقیق فشار خون و مناسب برای ساعت مینیاتوری شده است. فن آوری های متعدد با اختراع Omron این طراحی را ممکن می سازد.

مانند همه دستگاه های متصل به Omron ، مانیتور مچ پروژه Zero 2.0 با یک برنامه Omron همگام سازی می شود ، بنابراین کاربران می توانند داده های حیاتی را با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خود ردیابی و به اشتراک بگذارند. این دستگاه دارای باتری قابل شارژ است و با یک بار شارژ حدود یک هفته دوام می آورد.

کلوگ می گوید: "فناوری Project 2.0 تعریف جدیدی از مفاهیم" پوشیدنی "را تعریف می کند. "دستگاه های ما یک ضرورت هستند ، نه یک تازگی. دستگاه های اندازه گیری فشار خون Omron دستگاه های پزشکی هستند که بسیار بیشتر از پله ها یا ضربان قلب اندازه گیری می کنند. آنها بینش دقیقی از اعداد فشار خون شما ارائه می دهند. "

مانیتور فشار خون Omron EVOLV بازو

امرن EVOLV در نمایشگاه CES 2016 به عنوان یک نمونه اولیه امرن پروژه صفر دستگاه بازو نمایش در آمد. این شرکت به تازگی EVOLV را برای فروش خرده فروشی در OmronHealthcare.com منتشر کرده است و در هفته های آینده به طور گسترده در داروخانه های خرده فروشی در دسترس خواهد بود. EVOLV یک مانیتور براق و یک تکه است که هیچ واحد رومیزی ، لوله و سیم ندارد. کاربران کل واحد را در قسمت بالای بازو قرار می دهند و فشار خون با اعداد بزرگ در سمت راست دستگاه نمایش داده می شود. این مانیتور از الگوریتم منحصر به فرد سلامت قلب Omron Healthcare ، Advanced Accuracy ، برای اندازه گیری نقاط داده بیشتر و حذف حرکات برای دریافت دقیق خواندن استفاده می کند. همگام سازی EVOLV با OMRON اتصال برنامه آمریکا از طریق بلوتوث ® بنابراین قرائت را می توان ذخیره، زمان ردیابی بیش از و به اشتراک گذاشته.

مانیتور فشار خون مچی دست Omron HeartVue

فشار سنج مچی Omron HeartVue کوچکترین مانیتوری است که عمرون تا به امروز ساخته است و وقتی برای فروش در بهار امسال عرضه می شود ، استانداردهای دقت بالینی را برآورده می کند. Omron HeartVue هنگامی که در اجلاس سلامت دیجیتال CES در سال 2016 پیش نمایش شد ، مورد توجه قرار گرفت. این دستگاه محرمانه و فوق العاده قابل حمل فاقد دستبند ، سیم یا شیلنگ بالای بازو است و می تواند به طور سفارشی برای مچ دست کاربر مناسب باشد.

HeartVue علاوه بر اندازه گیری فشار خون ، فعالیت بدنی را نیز ردیابی می کند و داده های خواب را نیز ارائه می دهد. HeartVue به طور یکپارچه با برنامه Omron Connect Us کار می کند ، بنابراین می توانید برای مراقبت های دقیق تر ، مطالب را با یک پزشک به اشتراک بگذارید.

OMRON Connect برنامه تلفن همراه ایالات متحده

در کنار دستگاه های جدید ، Omron جدیدترین برنامه خود را معرفی کرد که با EVOLV جدید و HeartVue همگام سازی می شود. برنامه OMRON Connect US نمای کاملی از فشار خون را با قرائت سیستولیک ، دیاستولیک و نبض ارائه می دهد و اطلاعات مربوط به BMI ، درصد چربی بدن و وزن را در یک مکان حفظ می کند تا کاربران بتوانند پیشرفت را در طول زمان پیگیری کنند. رابط کاربری آسان ، قابل دسترسی و غیر ارعابی دارای یک داشبورد بصری است که به راحتی داده ها را نمودار و نمودار می کند-همه آنها بر اساس روز ، هفته ، ماه یا سال قابل تنظیم است. کاربران ممکن است به سرعت و به آسانی مطالب را برای پزشک یا یکی از اعضای خانواده در هر کجا و در هر زمان ایمیل کنند. کاربران دستگاه های EVOLV و HeartVue جدید می توانند برنامه جدید OMRON Connect US را به صورت رایگان از فروشگاه های Apple iOS یا Google Play بارگیری کنند.

رفتن به سمت صفر

Omron Healthcare اخیراً تکاملی در هدف خود اعلام کرده است - به دنبال حمله قلبی و سکته مغزی - و این گامهای تکنولوژیکی نشان دهنده سرمایه گذاری شرکت در این ماموریت است.

کلوگ می گوید: "ما رفتن برای صفر - از بین بردن حمله قلبی و سکته مغزی - را راهنمای هر کاری که انجام می دهیم ، از جمله نوآوری ای که در CES نشان می دهیم ، قرار داده ایم." "ایجاد فناوری که نظارت منظم را تشویق می کند و ارتباطات و کیفیت مراقبت را بهبود می بخشد ، بخش اصلی این تلاش گسترده تر ملی است."

Omron Healthcare یک برنامه آموزش ملی آگاهی و آموزش عمومی را برای اولویت بندی مبارزه با حمله قلبی و سکته مغزی و ایجاد همکاری با سازمان های همفکر انجام می دهد. Omron برای هر بازدیدکننده ای که به غرفه CES خود مراجعه می کند ، یک مانیتور فشار خون به انجمن قلب آمریکا اهدا می کند تا به جوامع محروم دسترسی پیدا کند به این فناوری پیشگامانه سلامت قلب.

"چک انجمن قلب آمریکا. تغییر دادن. استیون هوزر ، دکتر D. ، رئیس انجمن قلب آمریکا ، می گوید: برنامه Control © به افراد مبتلا به فشار خون بالا کمک می کند تا سطح فشار خون خود را در محدوده سالم حفظ کنند تا از حملات قلبی و سکته جلوگیری شود. "ما از Omron Healthcare قدردانی می کنیم که به منظور افزایش آگاهی از فشار خون بالا و کمک به آمریکایی ها برای کنترل بهتر فشار خون تلاش می کند."

مدیران Omron میزبان دموی محصولات هستند و در مورد ماموریت Going for Zero در غرفه شماره 43821 در Sands Expo در ونیزی ، سطح 2 بحث می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های Omron Healthcare ، برنامه جدید OMRON Connect US و Going for Zero ، از OmronHealthcare دیدن کنید . کام .

درباره Omron Healthcare، Inc.

Omron Healthcare، Inc تولید کننده و توزیع کننده محصولات بهداشتی شخصی است. محصولات پیشرو Omron در بازار شامل دستگاه های فشار خون خانگی و دستگاه های الکتروتراپی است. از زمانی که امرون اولین دستگاه های اندازه گیری فشار خون خود را تقریباً 40 سال پیش اختراع کرد ، این شرکت علاقه زیادی به توانمندسازی افراد برای مراقبت از سلامت خود در خانه از طریق فناوری دقیق داشته است. کمک به افراد برای بهبود توانایی خود برای داشتن یک زندگی سالم ، قلب و روح هدف امرون است. برای اطلاعات بیشتر ، از OmronHealthcare.com دیدن کنید.

برچسب ها امرن , omron , مارک امرن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 1,070
  • بازدید کلی : 3,725