loading...
tavanenoo
sohab بازدید : 49 دوشنبه 04 مرداد 1400 نظرات (0)
  1. چرا به دستگاه تصفیه هوا نیاز دارم؟
    دستگاه های تصفیه هوا بهترین راه برای تمیز کردن هوای داخل خانه است که می تواند آلوده و پر از ذرات محرک مانند گرده و گرد و غبار باشد. آنها همچنین با از بین بردن شوره حیوانات اهلی خانگی ، هاگ کپک ، گل محمدی و موارد دیگر به حفظ محیط سالم کمک می کنند.

مطلب مرتبط: چه ویژگی هایی را باید دستگاه تصفیه هوای خوب داشته باشد؟

برای یافتن تصفیه کننده هوا مناسب برای شما می توانید از جادوگر جستجوی محصول استفاده کنید. برخی از مدل ها برای اهداف خاص طراحی شده اند:

نیازهای خاص

آلرژی: اگر آلرژی دارید ، باید یک دستگاه تصفیه هوا برای تسکین آلرژی انتخاب کنید. آنها معمولاً دارای فیلترهای متعددی از جمله فیلترهای HEPA برای از بین بردن مواد حساسیت زای داخلی هستند.
آسم: اگر از آسم رنج می برید یا علائم شما در اثر بو و آلاینده های شیمیایی ایجاد می شود ، باید تصفیه کننده هوا آسم یا بو و دستگاه تصفیه هوا شیمیایی را در نظر بگیرید. این دستگاه های تصفیه هوا حاوی بوی و فیلتراسیون شیمیایی و همچنین فیلترهای HEPA برای حذف ذرات آلرژن هستند.
دود: دستگاه های تصفیه هوا برای دود به طور خاص برای از بین بردن دود ، دوده شومینه و سایر بخارات مربوطه طراحی شده اند که می توانند شرایط تنفسی موجود را بدتر کنند یا باعث ایجاد بوی نامطبوع در محیط شما شوند.
حیوانات خانگی: دستگاه های تصفیه هوا انتخاب شده به طور خاص برای دست زدن به حیوانات خانگی طراحی شده اند - آنها موی حیوان خانگی ، بو و مو را از بین می برند. دستگاه های تصفیه هوای خانگی را در اینجا مشاهده کنید.
حساسیت های شیمیایی: اگر به مواد شیمیایی بسیار حساس هستید ، ممکن است یک تصفیه کننده هوا را برای حساسیت های شیمیایی متعدد (MCS) در نظر بگیرید. این مدل ها حتی بیشتر بو و فیلتراسیون شیمیایی دارند و غالباً با موادی تولید می شوند که مواد شیمیایی را از هوا خارج نمی کنند و علائم شما را تشدید نمی کنند.
2. تصفیه کننده هوا به چه اندازه ای نیاز دارم؟
برای انتخاب دستگاه تصفیه هوا در اندازه مناسب برای نیازهای خود ، متراژ مربع اتاقی را که می خواهید تصفیه کنید در نظر بگیرید.

اگر آلرژی یا آسم دارید و به دنبال یک دستگاه تصفیه هوا برای کمک به مدیریت علائم خود هستید ، باید نرخ تغییر هوا در هر ساعت دستگاه تصفیه هوا (ACH) را نیز در نظر بگیرید. ACH به تعداد دفعاتی که دستگاه تصفیه هوا می تواند کل حجم هوا را در هر ساعت در فضای تصفیه فیلتر کند ، اشاره دارد.

دستگاه های تصفیه هوا که می توانند حداقل چهار بار در ساعت هوا را در یک مکان تمیز کنند ، برای مبتلایان به آلرژی و آسم بهترین است. همچنین میزان چهار بار تغییر هوا در ساعت تضمین می کند که دستگاه تصفیه هوا هوا را کاملاً تمیز کرده و تا آنجا که ممکن است حساسیت های میکروسکوپی ایجاد کننده علائم را تصفیه می کند تا تنفس شما راحت شود.

اندازه دستگاه های تصفیه هوا برای چهار تغییر هوا در ساعت است. از این راهنماها استفاده کنید:

کوچک: این دستگاه های تصفیه هوا برای فضای شخصی یا اتاق هایی تا 299 فوت مربع طراحی شده اند.
متوسط: یک دستگاه تصفیه هوا برای اتاق هایی بین 300 تا 699 فوت مربع پیدا کنید.
بزرگ: از این دستگاه های تصفیه هوا در اتاق های بین 700 تا 1900 فوت مربع استفاده کنید.
کل خانه: مدل های کل خانه ما را بررسی کنید.
3. چه ویژگی هایی در دستگاه تصفیه هوا نیاز دارم؟
پس از انتخاب نوع و اندازه دستگاه تصفیه هوا مورد نیاز ، در نظر بگیرید که آیا ویژگی خاصی دارید یا خیر.

ویژگی ها عبارتند از:

برای صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در مصرف انرژی ، به دنبال دستگاه های تصفیه هوا باشید که دارای امتیاز Energy Star توسط EPA باشند.
همچنین می توانید دستگاه تصفیه هوای Wi-Fi را پیدا کنید که می توانید از طریق تلفن کنترل کنید.
شاخص های کیفیت هوا به روزرسانی های بی درنگ کیفیت هوا را انجام می دهند.
سایر ویژگی ها عبارتند از: چرخ های کاستور ، دستگیره ها برای تحرک آسان ، کنترل از راه دور ، چندین سرعت فن و شاخص های تغییر فیلتر.
4. تصفیه کننده هوا را کجا باید قرار دهم؟
پسر و دختر با دستگاه تصفیه هوا در بیشتر مواقع ، ما به شما توصیه می کنیم دستگاه تصفیه هوا را در اتاق خواب خود قرار دهید زیرا در آنجا بیشتر وقت خود را صرف می کنید.

به خاطر داشته باشید که دستگاه های تصفیه هوا قابل حمل در درجه اول فقط برای تصفیه هوا در یک اتاق طراحی شده اند ، بنابراین ممکن است لازم باشد در واحدهای دیگری برای اتاق های دیگر سرمایه گذاری کنید.

متناوباً ، می توانید واحدی را انتخاب کنید که شامل چرخ های چرخ ، دسته ها و سایر ویژگی های قابل حمل باشد تا انتقال آن از اتاق به اتاق راحت تر باشد.

دستگاه های تصفیه هوای کل خانه در حال تبدیل شدن به گزینه های محبوب برای هوای تمیز در هر اتاق از خانه شما هستند. این واحدها به سیستم تهویه مطبوع موجود خانه شما متصل می شوند تا هنگام گرم کردن ، خنک سازی یا تهویه خانه ، در محیط داخلی خانه شما تصفیه شود.

5. تصفیه کننده هوا به چه میزان نگهداری نیاز دارد؟
نوع اصلی تعمیر و نگهداری مورد نیاز دستگاه های تصفیه هوا جایگزینی فیلترهای هوا است. چند بار نیاز به تعویض آنها دارید؟

فیلترهای HEPA: فیلترهای HEPA بسته به نوع استفاده حدود یک سال دوام می آورند.
فیلترهای کربن: فیلترهای کربن فعال به طور معمول 6 ماه دوام می آورند.
پیش فیلترها: فیلترهای پیش فیلتر به طور کلی 3 ماه طول می کشد ، اما برخی فیلترها برای فیلتراسیون طولانی مدت قابل شستشو هستند.
انواع دیگر دستگاه های تصفیه هوا ، مانند دستگاه های ضدعفونی کننده هوا AirFree ما ، از گرما یا نور ماوراio بنفش برای تصفیه هوای شما و از بین بردن میکروب ها و مواد آلرژی زا استفاده می کنند. این مدل ها برای راحتی شما هرگز نیاز به تعویض فیلتر ندارند.

به طور خلاصه
قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا: دستگاهی تهیه کنید که متناسب با اندازه اتاق شما باشد ، ذرات موجود در خانه شما را فیلتر کرده و استفاده از آن آسان است.

برای یافتن دستگاه تصفیه هوا مناسب برای فضای خود از جادوگر جستجوی محصول استفاده کنید.

هنوز س Quesالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک دستگاه تصفیه هوا خاص یا سایر محلول های تصفیه هوا

یون ، محصولات ما را مرور کنید و از مرکز دانش تصفیه کننده هوا بازدید کنید. مطمئن نیستم چه چیزی برای شما بهتر است؟ ما می توانیم حدس و گمان را از تصمیم گیری خارج کنیم. با شماره 1-800-934-9194 با یکی از متخصصان درمان هوا تماس بگیرید. ما می خواهیم در سالم و راحت بودن محیط داخلی شما کمک کنیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 1,092
  • بازدید کلی : 3,747